Hafenschule - Eine Schule für alle! Grundschule mit Förderschulklassen Körperliche und Motorische Entwicklung in Wilhelmshaven

Hafenschule Eine Schule für alle! Grundschule mit Förderschulklassen Körperliche und Motorische Entwicklung in Wilhelmshaven. Leitbild Schulprogramm. Nicht mehr lange lassen die Osterferien auf sich warten. Am 04 April findet dann wieder Unterricht nach Plan statt. Wir wünschen allen Kinder und ihren Familien sowie unseren. Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern eine wunderschöne, erholsame. Unterrichtsfreie Zeit, viel Sonne und fleißige Osterhasen. Immer wieder finden sich Sponsoren und Unterstützer.

OVERVIEW

The site hafenschule.org currently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have analyzed twenty pages within the site hafenschule.org and found one website interfacing with hafenschule.org. We were able to discover two contacts and directions for hafenschule.org to help you correspond with them. We were able to discover one mass networking sites enjoyed by hafenschule.org. The site hafenschule.org has been on the internet for eight hundred weeks, nineteen hours, twenty-one minutes, and thirty-seven seconds.
Mar 2009

HAFENSCHULE.ORG TRAFFIC

The site hafenschule.org has seen alternating amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for hafenschule.org

Traffic ranking (by month) for hafenschule.org

Traffic ranking by day of the week for hafenschule.org

HAFENSCHULE.ORG HISTORY

The site hafenschule.org was created on March 05, 2009. It is now eight hundred weeks, nineteen hours, twenty-one minutes, and thirty-seven seconds young.

DOMAIN AGE

StadtElternRat Wilhelmshaven

Wir sind die Verbindung zwischen den Eltern, den Schulen und der Stadt. 2015-1 Schüler der Hafenschule feierten erstes eigenes Musik-Album Grundschule Hafenschule. Sommerfest an der Grundschule Rheinstraße.

WHAT DOES HAFENSCHULE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of hafenschule.org Mobile Screenshot of hafenschule.org Tablet Screenshot of hafenschule.org

Hafenschule

Michael Fikus

Werftstr. 20

Wilhelmshaven, Niedersachsen, 26382

sysprovide

Hostmaster of the Day

Malteserstrasse 170-172

Berlin, Berlin, 12277

HAFENSCHULE.ORG SERVER

We detected that a lone root page on hafenschule.org took one thousand eight hundred and sixty-three milliseconds to stream. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
213.160.71.98

ns1.sysprovide.de
ns2.sysprovide.de
ns3.sysprovide.de

We detected that this website is operating the Apache/2.4.27 (Unix) os.

HTML TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site hafenschule.org had the following in the site, "Hafenschule Eine Schule für alle! Grundschule mit Förderschulklassen Körperliche und Motorische Entwicklung in Wilhelmshaven." We noticed that the website stated " Nicht mehr lange lassen die Osterferien auf sich warten." It also stated " Am 04 April findet dann wieder Unterricht nach Plan statt. Wir wünschen allen Kinder und ihren Familien sowie unseren. Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern eine wunderschöne, erholsame. Unterrichtsfreie Zeit, viel Sonne und fleißige Osterhasen. Immer wieder finden sich Sponsoren und Unterstützer."

ANALYZE MORE WEBSITES

Hafens Hörna

Betraktelser i vardagen, små som stora, sett genom en virrig småbarnsmammas ögon. Men visst ser hon lycklig ut? Påskentré och en liten Fiddeli. Här hemma har vi påskpyntat lite i alla fall. Och så barnens underbara påskpyssel de gjort på förskolan och på fritids. Det blev inte så mycket pysslande i år dock, eftersom påsklovet ligger efter. 128514; Men ser ni hur lycklig hon ser ut med fiolen? Klart ungen ska spela fiol! Ta hand om er! Onsdag 28 mars 2018.

Hafensommer Würzburg Home

Matinee mit Johanna Borchert Solo am Fazioli Flügel.

Home - hafensommer-wuerzburg.de

Alter Hafen, Würzburg, Deutschland. Frau Süss lädt sich Gäste ein. Fünf weitere Konzerte im Vorverkauf. Ab sofort sind die Karten in der Tourist-Information im Falkenhaus und bei.

Hotel - Stralsund Germany - Hotel Hafenspeicher Stralsund

The history of the house. The architect of the house. Freie Zimmer, Preise und Buchen. Übernachten mit Seeblick - im Hotel Hafenspeicher in Stralsund. Atmospäre und Gestaltung mit Liebe zum Detail. Freie Zimmer, Preise und Buchen.

Hafens Pools Landscape, Inc. - Swimming Pool Builders Pools and Spas Pool Contractors Pool Design Pool Construction

We want our consumers to make the right choices during the pool construction process. Click below to see some. Having a pool is one of the most exciting things you can do for your home and family. With more then 34 years experience in building. Custom Gunite Pools Waterfalls and Fountains. Free Consulation, Free Estimates.